GinBingo Værløse

GinSkolen i Værløse inviterer til GinBingo, Lørdag d. 28. sept. 2024, kl. 18.00-21.00

Kom og være med til en vanvittig SJOV aften sammen med os i Værløse.
Vi vil kombinere en traditionel GinSmagning med en omgang sjov Bingo, hvor man kan vinde billetter til GinSkole for 2 prs. og en masser andre lækre præmier.

Så kom og tilbringe et par sjove timer med en ven/veninde, din bedre halvdel, eller måske en masse af dine kollegaer.

Det bliver en fantastisk sjov aften og vi GLÆDER os til at tag imod jer!

Hvad er inkluderet?

Aftenens Program:

• Velkommen til GinBingo Værløse
  • Der serveres en velkomst Gin & Tonic
  • Der skal spilles Bingo, hvor der vil være gode præmier.
  • Undervejs gives der en kort præsentation af hver enkelt Gin der serveres til smagning.
Næste ledige events
Sep 28 6:00 PM-9:00 PM🇩🇰
GinBingo VærløseKirke Værløsevej 26, 1. 4 , Værløse
Flere datoerBook
Køb et gavekortGiv en du holder af en oplevelse, de aldrig glemmer.

Skal i have en spændende dag ud af det, er I et team der skal rystes sammen, eller en gruppe venner eller familie der bare gerne vil hygge jer i et par timer omkring gode gin og tonics, mens I destillerer jeres helt egen Gin?

Hos GinSkolen, står vores værter klar til at tage imod jer. Der er en iskold Gin Tonic klar til jer, som I kan nyde mens I lige finder jer tilrette i GinSkolens lokaler.

Dernæst er i klar til at være Master Destiller for en aften.