Ginsmagning hos Ginskolen
  • 2 timers smagning og rundvisning hos Ginbutikken
  • Smagning af 5 forskellige gins fra hele verden
  • Tonic og garnish til de forskellige gins
  • Spændende og sjove historier
  • Mulighed for at købe over 350 forskellige gins fra Ginbutikken

Det er ikke en overraskelse, at Ginbutikken elsker gin. En spiritus med enebærsmag, der er med til at give en helt speciel smag af gran, som de fleste af os forbinder den velkendte væske med. Gin er dog meget mere end blot smagen af gran, som I vil opdage til ginsmagning hos Ginbutikken. Her deler de ud af deres kærlighed til den klare spiritus, og I får en enestående mulighed for at smage på ginnen og alle dens nuancer. Alle sanserne kommer på prøve, når I skal smage og dufte jer igennem 5 forskellige gins med tilhørende tonic og garnish, der supplerer ginnen på den gode måde. Hvem skal du have med til en hyggelig eftermiddag eller aften hos Ginbutikken?