Cocktail Kursus hos GinSkolen Værløse

Kom og deltage i vores Cocktail Kursus hvor vores dygtige værter lære jer alt hvad der er værd at vide om at lave den perfekte cocktail!

Et Cocktail Kursus er den perfekte aktivitet til et team/firma event, et polterabend, eller til dig der gerne vil imponere vennerne derhjemme.

Her er en kort gennemgang af hvordan et Cocktail Kursus hos GinSkolen forløber.

Til at starte med, vil jeres vært servere en velkomst cocktail, samt en fortælling om cocktailen og hvad den indeholder og historien bag lige netop den cocktail.

Mens i nyder jeres første cocktail, vil jeres vært gennemgå hvilket udstyr der skal bruges til de forskellige cocktails. Noget skal shakes, noget skal bygges/mixes, straines, dobbelt straines og poures - ja, der er mange fagudtryk.

Efterfølgende gennemgås de 4 cocktails der skal demonstreres af jeres vært og efter hver demonstration – så er det jeres tur til at lave den, selvfølgelig med kyndig vejledning.

I laver jeres cocktails i den rækkefølge jeres vært viser jer det og inden længe, så kan i nyde jeres egen cocktail.

Undervejs serveres der snacks, vand og en masse gode råd fra jeres vært.

Hvad er inkluderet?

Velkomst Cocktail
4 Cocktails
Snacks & Isvand