Gin og Cocktailbar

Skal du giftes, holde rund fødselsdag, jubilæum eller andre større begivenheder? Så se her:

Vores dygtige bartendere kommer og laver drinks og mixer cocktails til dig og dine gæster, så du kan slappe af og nyde festlighederne.

Vi tager hånd om alt til jeres fest.

Dig og dine gæster bliver forkælet med lækre drinks som vores bartender servere. Vores cocktail menu er uendelig lang og ønskes der andre cocktails eller andre specifikke drinks, så tag fat i os og vi vil, sammen med dig, skræddersy en lækker cocktail menu.

Er I mere end 50+ deltagere ved festen har vi mulighed for at komme med vores speciallavede BeGin barvogn. (kræver adgang til Kraftstik 16A)

Hvad er inkluderet?

Vi sørger for:

Op- og nedpakning af baren

Spiritus, tonic, mixere osv. til drinks & cocktails

Isterninger

Glas

Kørsel op til 140 km*

*3,56,- per km udover 140 km T/R

Ønskes BeGin barvognen ved mindre end 50 deltagere betales engangsbeløb på 2.500, -